کانال گلس پلات اپکس

ارزهای دیجیتال نسبت به سایر بازار های مالی جذابیت های بسیاری از خود به نمایش گذاشته است . از جمله این جذابیت ها می توانیم به سرعت بالای تراکنش ها ، شفافیت شبکه ای ، به روز رسانی های دقیق و راحتی معاملات تنها با چند کلیک نام برد. صحولت در معالات و سایر ویژگی های نام برده باعث فراگیر شدن بازار مالی ارزهای دیجیتال در میان جوان تر ها و علاقه مندان به بازار های مالی شد.

همانطور که می دانید در بازار های مالی تنها 5 درصد بیشترین سودهای بازار را بدست می آورند و سایر فعال های بازار اغلب دارایی خود را از دست می دهند. اما راه حل  بدست آوردن جایگاهی در بین 5 درصد موفق چیست ؟

موسسه اپکس با بیش از 5 سال تجربه در بازارهای مالی و با بهره گیری از مجرب ترین کادر ترید ، توانسته است از طریق آموزش و راهنمایی افرادی زیادی را وارد روند سود دهی و کسب درآمد کند. بدین ترتیب در راستای خدمت رسانی جامع تر دست به تدوین کانال اعضای ویژه اپکس زد تا بتواند ابزار کسب درآمد جامعه گسترده تری از تریدر های ارز دیجیتال را فراهم سازد. در کانال اعضای ویژه اپکس شما می توانید موقعیت های مناسب ورود و خروج از بازار را مطلع شوید و از سوی دیگر در مسیر ترید لذت بخشی که دارید از جانب مدرسین اپکس نکات طلایی ترید و آموزش های خود را در این کانال تکمیل کنید .

جزئیات طرح ها

تمامی اعضای جدید اپکس می توانند با ساخت حساب کاربری سایت و احراز هویت از 24 ساعت اشتراک رایگان کانال اعضای ویژه اپکس بهره مند شوند.

تیم ترید اپکس هرروز با توجه به وضعیت بازار گستره ای از  انواع سیگنال ها شامل اسپات ، فیوچرز و ترید به بیتکوین را برای تریدرهای اسکالپ ، روزانه و میان مدت ارائه می دهند .

بخشی از فعالیت های دائمی کانال اعضای ویژه اپکس روی گرد آوری انواع داده های On-Chain ، رویداد های فاندامنتالی مهم و تحلیل شاخصه های مهم بازار از جمله دامیننس ها است . 

تمامی خدمات اپکس شامل مشاوره رایگان قبل از خرید ، پشتیبانی کامل در زمان سرویس دهی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

نکات آموزشی از جمله معرفی اندیکاتور ها ، آموزش نکات مهم ترید شامل الگوهای کندلی و نکات مدیریت سرمایه به صورت دوره ای برای بهبود تجربه ترید کاربران اپکس در کانال قرار می گیرد.

عضویت در گلس پلات اپکس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

برای پرداخت با ارز دیجیتال مبلغ محاسبه شده به تتر را به آدرس کیف پول زیر پرداخت کنید.

*ارسال TXID بعد از پرداخت ضروری است ، در صورت عدم ارسال TXID پرداخت معتبر نخواهد بود.
 
 

آدرس کیف پول:

:TRC20

TE3rRjH7e9qQ7eQr2x5EFmKAe979nayqxP

https://t.me/apexchain

لوگو سایت

موسسه فناوری بلاکچین اپکس

پشتیبانی و فروش: